Tanulófal I. rész (Tervezés)


A lányom elballagott az oviból, az első szülőértekezlet is megvolt a suliban, ezért elérkezett az idő a gyerekszoba tanuló részlegének tervezésére. A nyár kezdetén persze ez kényes és nehéz kérdés, mert az ember azt sem tudja, hogy melyik ujját harapja. Nyaralás kontra iskolakezdés. Rutinos szülők havonta félretesznek pár ezer forintot az augusztusi iskoláztatási őrületre, de sajnos én egyenlőre nem tartozom ebbe a kategóriába, így marad a számolás.  Elkezdtem Diy fejjel agyalni, miből mit tudok saját kezűleg kihozni, no meg persze végig nyálaztam az IKEA piacterét. Az első posztomat a tervezés fázisáról szeretném bemutatni nektek, a következőkben pedig magát a megvalósítás részleteit tárom elétek. Adott egy nagyobb méretű gyerekszoba tele játékokkal és ebből szeretnék egy kb. 2 méteres falat kijelölni tanuló részlegnek. A tervezést - a fejemben összeállt elképzelésekből - egy hangulattáblára dolgoztam ki, íme:




Legyen benne játékosság, legyen benne komolyság és legyen nagyon csajos. Hisz ez a hely, ahol megtanul tanulni, koncentrálni, rendszerezni, dolgozni. Fontos, hogy ne vonja el semmi a figyelmét a munkáról, a kötelességéről. Ugyanakkor még a tanulás óráiban is tudjon gyerek maradni. Ezeknek az elvárásoknak szerettem volna megfelelni amikor a moodboardot készítettem.

Persze kevés pénzből nem jön ki mindaz, amit a képen láttok, ezért amit csak lehet saját kezüleg fogok készíteni.
 A tanulófal koncepciója:
  1. harmonizáljon a szobával;
  2. modern kinézetet árasszon;
  3. funkcionalitás.



A hangulat tábla részletesen:



 Folyt köv a II. részben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések