Az én otthonom I.




Kedvenc színeimet próbálom az otthonom világába is becserkészni és egy csepp vintage, egy kis én stílussal kerekedik igazi stílussá. Szeretnélek titeket is inspirálni saját otthon zeg-zúgos kis részleteivel. A képeket, amiket a képen láttok, mind saját kezűleg készítettem, csupán különböző képkereteket vettem hozzá az IKEA áruházban.





Számomra fontos, hogy a házam igazi romantikus hangulatot árasszon, ezért, ha leveszem a színeket, akkor is élvezem a kilátást a szuper kényelmes kanapémról. :)

A fotelről elmondhatom, hogy fillérekért szereztem, mivel igazi régiség, azonban semmi baja. Kitisztítottam és letakartam, amíg új ruhát csináltatok neki.


A virágok saját kertecskémből származnak. Két éve ültettem ezt gyönyörű pünkösdi rózsát, de most először virágzott ki, aminek persze nagyon örültem, így pár szálat be is vittem a lakásba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések